פורסם ברשת

ריצה

איך רצנו מאילת לחרמון ב-16 יום: הרעיון למסע התבשל אצלנו שבועות רבים. חלמנו על המסע הזה הרבה, וחיכינו להזדמנות להוציאו אל הפועל. מאז יצאנו למסע, השאלה הנשאלת היא – למה?

מרתון אחד ביום

אימוני אינטרוולים בריצה הם הקצה המהיר והמאתגר של אימוני הריצה, אבל דפנה שב-פרחי למדה לאהוב אותם. עד סוף הכתבה תהיה גם לכם גם לפחות סיבה אחת לאהוב את האימונים האלה. בכתבה זו- כל מה שצריך לדעת כדי להנות מאימוני ההפוגות.

מי מפחד מאימוני אינטרוואלים?

4 תרגילי חיזוק מומלצים למתאמנים בריצות ארוכות

כשיש לנו ספורט מרכזי שאנחנו אוהבים וטובים בו, קל מאוד להזניח את הדברים האחרים שאנחנו פחות אוהבים, אבל חשובים מאוד עבורו. דפנה שב-פרחי על מה שרצים אוהבים להדחיק.

הנשק הסודי שכל רץ צריך

אחרי הרבה שנים בתוך עולם הריצה, שמתי לב שרצים הם אנשים שבהחלט אפשר להגיד עליהם שהם "חזקים בראש" או בעלי חוסן מנטלי אם תרצו.  הנשק הסודי הוא מרכיב קריטי ביכולת לשמר את זה לאחר מכן. 

מהו האימון הכי חשוב לשיפור הריצה?

הרצים הטובים בעולם עושים את האימון הזה והוא זה שעושה את ההבדל! עשו אותו ותגיעו לשיאים חדשים בזמן קצר מאוד! (האמנם? מממ… עמוק בלב אתם יודעים שלא, נכון?)

5 דברים שכל רצה חייבת לדעת

עם כל הכבוד לשוויון בין המינים, יש דברים שנשים צריכות לדעת על ריצה שגברים לא יבינו (וההפך כמובן). בכתבה הבאה 5 דברים חשובים שאתן חייבות לדעת לפני שאתן יוצאות לרוץ.

המדריך לרצים במשבר - חלק 1

כולנו מתמודדים עם משברים מנטאליים בריצה. לכולם יש שאלות והתמודדות עם האתגר לצאת לאימונים ועם הקשיים בריצות ובתחרויות. המדריך הבא יעזור לכם מאד!

המדריך לרצים במשבר - חלק 2

החלק השני למדריך לרצים במשבר. הפעם: איך מתמודדים עם הקושי להתאמן בחורף, חוסר פירגון מבן/בת הזוג וחוק 5 השניות שיגרום לכם לזוז.

6 דברים שצריך לדעת כדי לרוץ עם עגלה

כבר אין תירוצים: ריצה עם תינוק בעגלה היא ניצול זמן יעיל ואימון לא רע בכלל. רגע לפני שאתם לובשים טייץ - חשוב שתשימו לב לכמה ענייני בטיחות כדי להפוך את האימון לזמן איכות מוצלח לכם ולספורטאי הצעיר.

חזיות ספורט: מה עושים כדי שיהיה נוח יותר?

חזיות ספורט הן מוצר חובה לכל מתאמנת, הבעיה שלא תמיד מדובר בשיא הנוחות. בטח במזג אוויר חם כשאת נוטפת זיעה או בריצה גשומה במיוחד. בכתבה הבאה טיפים מנצחים לאיך להפוך את חוויית חזיית הספורט שלך לטובה יותר.

לקראת מרתון ירושלים - איך לאכול את העליות

אם אתם משתתפים באחד מן המקצים במסגרת ארועי מרתון ירושלים, סביר להניח שהדבר שמטריד אתכם יותר מכל, הוא איך לעבור את העליות בשלום. בכל אחד ממסלולי המרוץ - מרתון, חצי מרתון ו-10 ק"מ ישנן עליות רבות, ולא פחות חשוב - גם ירידות.
בכתבה הבאה: איך לצלוח את העליות בשלום.

כל מה שרציתם לדעת על ה"טייפר"

למה נועדה תקופת החידוד בעצם? ומה אתם אמורים לעשות? לרוץ יותר או פחות, לרוץ מהר או לאט? הכל בכתבה הבאה
  • LinkedIn Social Icon
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram

מפת אתר

הרצאות

© 2021 by Dafna Parchi . כל הזכויות שמורות